human ict voorziet klanten in tijdelijke uitbreiding van ICT-personeel. Onze medewerkers hebben onder meer expertise op het gebied van Microsoft, Unix, Linux, VMware, Citrix, Servicemanagement (ITIL) en Projectmanagement (Prince2 en IPMA).

Bij human ict staat zowel de klant als de medewerker centraal. human ict werkt vanuit de visie dat als de medewerker zich prettig voelt dit ten goede komt aan het geleverde werk bij de klant. Om dit gestalte te geven heeft iedere medewerker standaard een eigen personal coach. Deze ondersteunt de medewerker bij zijn persoonlijke en professionele ontwikkeling. human ict is ervan overtuigd dat gemotiveerde en goed gecoachte medewerkers van grote meerwaarde voor de klant zijn.

De klant vindt in human ict een flexibele partner van tijdelijk personeel, dit kan op basis van detachering, interim, deta-vast en werving en selectie trajecten. Het begrip partner is voor ons geen loze kreet. We geven ons commitment om goede medewerkers te leveren en ondersteunen direct bij acute capaciteitsproblemen.

Door gebruik te maken van jarenlange ervaring in de ICT wereld en een uitgebreid netwerk kan human ict snel en professioneel in de behoefte van klanten te voorzien.